Söndag

Hejhej!
Det har varit gode fullt upp och inte alls hänt särskilt mycket roligt de senaste dagarna, egentligen.
Nej för det enda jag har gjort de senaste dagarna är jobbat. Typ.
Vi var iallafall ut på 1906 med jobbet i Fredags och det var riktigt roligt faktiskt och ja, jag är himla nöjd över den kvällen i helhet.
I Lördags så jobbade jag åter igen men bara till 23 och for därefter iväg till Luleå och stannade där över natten hos Lena. Vi var vaken typ hela natten lång och jag vaknade 13.30 idag, inte alls för pigg.
Jag började åka till Jennie och Erik sen där vid 14.30 tiden där jag blev bjuden på mycket gott fika. Jag stannade där fram till att klockan var 17.30 på ett ungefär och åkte sedan vidare och handlade lite godis till Lovis och åkte iväg till havsbadet där hon var hos mamma och pappa i husvagnen. Godiset uppskattades kan jag lova och nästan ingenting är så kul att se henne helt överlycklig och tacksam!
Nu, sedan jag kommit hem så fanns det färdiggrillat kött, majskolvar, tzatsiki och potatisgratäng serverat så vi har ätit ute på altanen i det fina vädret och efter det så har jag endast gjort tråkigheter som plockat ihop disk och satt i diskmaskinen, diskat pannor och matlådpr för hand, städat i toaletten och i köket.
Har tagit mig en liten paus i städandet nu och egentligen så skulle Matilda komma och hälsa på men det blev inte riktigt så så vi ska ses senare i veckan istället.
Nu har jag tagit mig en paus i städandet och Johannes sitter och kollar avatar i 3d på våran tv. Rätt så kul att vi kan kolla 3d när vi vill eftersom att vi har en 50 tums 3d tv. Fränt!
Det som dock inte är lika fränt är ju att jag får städa själv medans han slappar men så kan de vara ibland!
Nu ska jag fortsätta.
Ha det fint!
Lite bilder från senast!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0