Måndag

Hejhej!
Solen har skinit största delen av denna Måndag men inte har jag tagit del av de inte, nej för jag har sovit.
Har nämligen haft starka bröstsmärtor í fleera timmar inatt som inte ens gick över av gammal hederlig alvedon å 500 gr. Så vi somnade inte förens vid 9 imorse och de var ju jobbigt kan jag säga.
Det har fortfarande inte gått över men det har blivit bättre iallafall och det var skönt med några timmars sömn kan jag lova!
Min kropp kan minsann vara dum ibland.
Idag ska vi grilla kött och se Ice age på bio ikväll och imorgon och resten av veckan väntar jobb för min del så då har jag inte hunnit planera så mycket mer men någonting ska man väl hinna hitta på ändå, trots att jag jobbar över 40 timmar.
Börjar ju på eftermiddan alla dagar så man får väl klämma in något på förmiddan helt enkelt!=)

Handlade hem ingredieser till dessa igår när jag var på coop och goda blev dom.
Johannes trodde att dom skulle smaka som vanliga muffins men dom smakar ju mer som kladdkaka eftersom att dom ju faktiskt heter kladdmuffins så han blev lite besviken.
Personligen så tycker jag att dessa är godare än vanliga muffins men tydligen inte han.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0