11/6

Kommit hem från jobbet igen, blev ju bara 5 timmar idag men det känns inte som att det gör särskilt mycket när jag har 4 till dagar som jag ska jobba på under den här veckan som då säkerligen blir längre än så.
Med mig hem har jag värsta gómaten iallafall så det mumsar jag i mig för tillfället. Nomnom!
Johannes är ledig idag och ligger framför tvn, ska gå och kolla tv med han nu hade jag tänkt för jag har verkligen inte mycket annat för mig.
Imorgon ska vi börja flyttpacka och flyttstäda så man inte behöver stressa ihjäl sig de sista dagarna. Nästa vecka kommer mamma, pappa, svärmor och svärfar hit och hjälper till också och då ska sakerna bort från lägenheten och iväg till huset samma dag.
Gu vad tiden går fort, snart får vi ha grillfest och mys på Altanen.
Kan inte annat än älska det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0