15/6

Somnade klockan 23 igårkväll och vaknade halv 8 nu idag det vill säga exakt för en timme sedan nu. Ganska perfekt ändå!
Hade hemsk migrän igår och sov ingenting under hela natten och sen somnade jag ett tag under dagen men i endast tre timmar men det kanske var bra då för då fick jag vända på dygnet rätt så rejält.
Jag sitter förövrigt här och äter Jordgubbar och dricker mjölk för tillfället - min frukost och gott är det!
Har haft lite svårt att få i mig mat de senaste dagarna pågrund av illamående, migrän till och från och allmän magvärk. Så då får man helt enkelt äta sånt som är nyttigt men som man själv älskar!
Hade tänkt ta mig en promenad  i det fina vädret och sen kanske jag stannar ute största delen av dagen. Synd att Matilda inte är hemma, då hade jag ju kunnat umgås med henne!
Nåväl här ser det ut som ett bombnedslag iallafall med grejer och flyttlådor öveeeeralllt! Vilken soppa.
Men ah, Jag har ju iallafall mina Jordgubbar och älskade Lars Winnerbäck så jag överlever nog, trotsallt.
Jag och mina sisters ska ju föresten se han i Skell 30 Juni. Sååå fint!♥

Två bilder från igår.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0