22.15

sådärja, nu har jag fyllt hela 5 stycken flyttkartonger med grejer, kläder och skor.
Inga ömtåliga grejer har fått bli nerpackade ännu men det beror på att Johannes inte ens har kommit hem från sin fisketur ännu och måste ju som sagt komma hem med tidningar så vi har något att linda in dom i.
I övrigt så har jag slängt två påsar med grejer också, mest matlådor och sådär som bara tar onödigt med plats men ändå. Det lär ju bli några fler påsar när vi börjar gräva djupare i det hela.
Än så länge så syns det nästan ingen skillnad alls i lägenheten förutom om man kollar i skåpen och det är ju förstås inte så konstigt eftersom att vi inte har börjat plocka undan inredningsgrejer och sånt som syns särskilt mycket än.
Men det får bli antingen imorgon eller så om jag hinner med det ikväll beroende på när han känner för att komma hem. Sist jag ringde så var han och Samme på Max så jag kokade lite ravioli som jag ska äta just precis nu framför en film.
Detta är vad jag hunnit hittills.

Alla sängkläder, täcken och kuddar i svartsäckarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0