flyttkartonger upphämtade.

Hejhej!
Tänkte bara skriva av mig för nu har jag tagit mig en powernap och städat ännu mer.
Innan jag ska in i skåpet full med matlådor och dyligt så måste jag minsann samla mig för där är det en enda röra kan jag ju tala om.
De flesta skåpen ska tömmas idag iallafall men jag måste vänta på att Johannes kommer hem från sin fisketur först så jag får några tidningar till de. Annars kan de gå sönder som ni vet!
Blir då ingen träning idag iallafall. Har mått dåligt och haft ont i magen och varit yr hela dagen så jag känner inte riktigt för att då kanske bli ännu mera yr.
Det gör då ingenting känner jag, funderar på att ta en promenad istället ute i det hräliga vädret istället!:)
Imorgon börjar jag jobba klockan 4. Jag ska ta mig en tidig kväll ikväll och sen enbart soooova ut imorgon! Otroligt skönt ska det bli också för sen jobbar jag ju fram till på Lördag.
Ha det fint!

Långhåre.. Fint var det ju men synd att det var ett helvete att ta ut de sen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0