Måndag

Känner mig otroligt trött idag men det kanske inte är så konstigt, det är ju trotsallt Måndag.
Jag ska jobba idag också dessutom så jag försöker piggna till här vid datorn. Jag ska ju snart äta middag så då kanske jag piggnar till en aning.
Har haft två helt okej dagar i helgen tillsammans med mina kära vänner och Johannes. Söndag var ju dock värre när jag mest låg i sängen och kollade film hela dagen lång men det var rätt så skönt de med förstås!
Imorgon är jag ledig igen men sen jobbar jag mellan Onsdag till Lördag så det blir inte många lediga dagar denna vecka. Men då går den ju fort också och sen är det Midsommar nästa vecka. Wiiho!
Då blir det nog troligtvis att vara på havsbadet tillsammans med Johannes, Bella och Peter sen får vi ju se om vi blir flera än så men det hade ju förstås varit kul!
Nu ska jag äta middag.
Ha det!

Igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0