Måndag

Jahaja, ännu en helg har nu passerat men det gör egentligen ingenting för den har utan tvekan varit jätte bra.
Jag har jobbat både Fredag och Lördag å har sedan varit iväg på kick off med arbetsgänget plus respektive som bestod av lekar och stafetter, lite alkoholhaltiga drycker, glada miner, skratt, mat, bastuflotte och BAD.
Ja, jag har- trot eller ej tagit mig mitt första dopp för i år och det var faktiskt inte så kallt som jag trodde att det skulle vara och med en bastu att springa in i direkt efter gjorde ju de hela lite lättare.
Hur som haver en mycket lyckad dag/kväll och vi kom hem vid en vettig tid ungefär vid 12 tiden på natten och därefter blev de tv och sängen.
Idag har jag mått rätt så okej kan jag tycka men har dock legat inne och tyckt synd om mig själv när ingen annan gör de framför tvn med saft och till lunch blev de en macka från subland.
Nu har J farit iväg och jobbat och jag hade ju faktiskt tänkt göra något vettigt eller om inte annat något roligt.
Suget efter en utlandsresa är nu starkare än någonsin. Hade ju inte suttit fel att åka iväg nu en vecka när jag ändå är ledig till nästa Onsdag!
Ahja, det får bli senare när man har mer tid på sig kanske..
Ha det fint!

Synd att vi inte fick sol igår menmen.. Man kan ju inte få allt här i världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0