Måndag

Jag har egentligen ingen som helst aning om varför jag sitter här för jag har egentligen inte tid med det nu.
SOmnade iallafall sent igår, trots att jag var trött så det var lite konstigt. Vaknade sedan sent då såklart, helt själv i sängen eftersom att Johannes har åkt iväg på jobb.
Nu ska jag sminka mig och sen fara iväg på arbetsförmedlingen, därefter klippa mig, och gå på stan med Linda och Therese.
Idag ska jag köpa något fint och bra till Lovis som fyller 4 år idag. Tänk vad tiden går fort! Fasters lillhjärta.♥
Förutom de inga planer alls.
Jobb imorgon mellan 16-24. Har ju faktiskt fått mitt sommarshema som jag börjar följa redan imorgon.
Wiiihoo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0