Söndag!

Hejhej!
Det blev en kväll igår på Havsbadet med Isabell och en massa kompisar till henne från Älvsbyn.
Kvällen var mycket bra om man ska sammanfatta den och jag var tillsist hemma i en vettig tid kring 2.
Idag så har vi haft fullt upp med att städa ur lägenheten och något så segt och drygt har jag verkligen inte varit med om. Huvva! Men nu är det inte jätte mycket kvar iallafall så vi jobbade på rätt så bra ändå för att endast vara tre stycken.
Vi har ganska nyss kommit hem faktiskt och då gjorde jag genast iordning lite kvällsmat i form av rostade mackor med romröra på och ett oboýglas till de.
Ikväll blir det bara att vara här hemma och kolla lite film och mysa på och imorgon ska vi fortsätta med städningen som sagt och jag ska även till tandläkaren.
Ha det fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0