20/3

Idag har jag hunnit med rätt så mycket ändå, känns det som.. Ändå så¨har dert ju faktiskt inte hänt särskilt mycket.
Iallafall så ringde mormor där vid 3-tiden när hon var på stan och ville komma upp och hälsa på ett tag så jag sköt upp min promenad i en timme ungefär också kom mormor upp och drack te och pratade hos mig ett tag.
Det var jätte roligt att hon kom förbi måste jag säga, det var ju ett tag sen sist och nu när vi har fått lite förändring här inne så fick hon ju se hur det numera ser ut.
Efter att hon åkt hem igen så gick jag ut på en promenad på 45 minuter, hade ju tänkt gå en mil ungefär men det blev mycket kortare än så. Kände mig trött och rätt så hungrig så jag gick förbi Johannes föräldrar istället, som dessvärre var på jobbet så då fortsatte jag hemåt och började värma upp lite palt och fläsk som jag sedan åt till middag. Jag kunde nog inte komma på något så mycket godare än det en dag som denna!
Johannes har varit iväg med en kompis och varit borta fram till klockan 18 ungefär så jag har varit ensamen hemma hela dagen och passade då även på att städa litegrann när jag hade tid över.
När han sedan kommit hem och varit hemma i en halvtimma så åkte vi vidare till mamma och pappa för att hälsa på men dom enda som var hemma var Linda och papppa eftersom att mamma var och tränade.
Vi kom precis hem därifrån, jag har köpt hem en chipspåse (till om jag blir sugen, vilket jag inte är just nu.. Men för säkerhets skull!) och snart ska vi kolla på big brother och ha myskväll. Jag ska efter det minst se ett avsnitt av 90210 och sen sängdags!
Ha det bra!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0