5/3

Hej allihopa!
Idag har jag hunnit kolla på dagens avsnitt av gossipgirl, två avsnitt 90210, jag och Johannes har varit och handlat en massa mat på coop och lagat middag efter det.
Idag blev det fläskfilé och pommes med världens godaste- hemlagade gräddsås!
Johannes ligger i soffan för tillfället och bara tar det lugnt framför tvn. Han har laddat hem en skräckfilm som vi ska kolla på ikväll men först ska vi se big brother har jag bestämt!
Imorgon börjar föresten Johannes med dieten LCHF.. Jag hade funderingar på att börja med den jag också men eftersom att jag inte är så stor och väger därmed inte så mycket och är långt ifrån överviktig och dessutom har medfött hjärtfel så tror jag inte att det är så bra att hålla på med dieter för mig. Bättre isåfall att börja försöka äta nyttigare. Jag ska ju börja träna på steppan i veckan också så då är det ju passande att äta nyttigt. Jag går ju en mils promenad också flera gånger i veckan varje gång jag går så att hålla igång är jag allt bra på!
Jag har städat litegrann i lägenheten nyss och böt bord i köket. Kolla så snyggt det blev!:)

En lite mörk bild eftersom att den är tagen med mobilen. Ser mycket bättre ut i verkligheten!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0