arglessargless.

Hej allihopa!
Nu sitter jag här inne i en nystädad och snygg lägenhet och väntar på att 4e maskinen ska bli klar där nere i tvättstugan. Jag kan säga att det är en underbar känsla att veta att alla kläder snart är rena, och allting är fint här inne och det dessutom är Fredag imorgon och att jag då, på Lördag kan åka iväg till Ume på inflyttningsfest med gott samvete.

Är jag på bra humör idag tror ni? Nej, det kan jag ju inte direkt påstå att jag är och det kan inte ens en ren och fin omgivning ändå på för jag måste ändå erkänna att jag är måttligt irriterad just nu, rent ut sagt förbannat less och nä.. Det finns inte ord för hur pass arg jag egentligen är men det roliga är att det inte ens syns.
Nu tänker jag inte gå ut med varför jag är så arg till er här på bloggen men jag är helt enkelt inte på bra humör. Det kan man ju heller inte alltid vara så det är väl inge fel med det egentligen men den människa som har orsakat detta är det minst sagt fel på.. Hur man ens kan leva med sig själv säger jag bara. Idioti!
Äh, nu ska jag dricka upp min smoothie och iallafall FÖRSÖKA bli på bättre humör, hör av mig sen om jag lyckas.
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0