Bra Fredag!

Hej allihopa!
Jag hade minst sagt en mycket bra dag igår och händelserik var den också dessutom.
Jag handlade saker till lägenheten för sammanlagt 2000 kronor och de med Johannes pengar eftersom att jag inte har sådär jätte mycket pengar som det ser ut just nu.
Jag handlade lite nytt till sovrummet som dukar till sängborden, överkast plus 4 kuddar till sängen och nu ser sovrummet otroligt mycket mysigare ut. Älskar det!
Jag handlade även toalett grejer som en ny svart toasits i trä, en mugg för tandborstarna, toalettborste och hållare till den. Tänkte köpa en ny matta också men dom hade ingen som jag ville ha tyvärr så jag struntade i det.
Jag kom också hem med ett nytt databord, underlägg till glas och annat småplock och nu tycker jag faktiskt att lägenheten ser mycket bättre ut helt plötsligt. Underbart!
Ibland kan det ju faktiskt vara roligt att gå på Ikea. Om man nu inte stannar precis överallt och bara går igenom en gång och sen är man färdig, betalar för sig och går ut.
Det avr så vi gjorde igår och då var vi bara där i tre timmar ungefär och jag tyckte faktiskt att det kändes som att det gick jätte snabbt!
När jag kom hem igen så började Johannes med att bygga ihop databordet och jag bäddade sängen och fixade till allt annat. Nu är ju allting på sin plats och det är skitsnyggt här inne!
På kvällen igår så gick jag iväg till Jens och tog nån öl tillsammans med han och några till. Det var mycket trevligt måste jag säga men det har man ju alltid när man är med detd är umgänget!
Nu är det Lördag och Johannes mor fyller år så det blir att fira henne ikväll, äta gómat och ha det allmänt trevligt!
Nu ska jag bädda sängen hade jag tänkt och sen ska jag börja göra mig iordning och fixa mig, nyss duschat så håret är till och med blött fortfarande.
Ha det gött!

En bild på sängen och sängborden på första bilden och bilderna efter den är från förra helgen när jag och mamma var på promenad sen min älskade katt Lea på sista bilden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0