Fotosession nr 1!

Hej hej!
Nu är jag hemma igen efter att ha haft fotosession med Angelica i några timmar.
Vi har verkligen haft jätte roligt men det var synd att det var så kallt och vi började frysa om hela kroppen, ja ivarjefall jag som ett tag bara var klädd i ett linne och leggins.
Vi tog även bilder när jag hade pälsmössa och tjockare tröjor så då var det inte lika kalt men jag frös fortfarande om händerna.
Nu ör jag ju som sagt hemma i värmen igen och har kurat ner mig i sängen under täcket så nu är det varmt och skönt måste jag säga.
Har inte alls sovit mycket inatt föresten, bara nån timme och vaknat rätt så mycket av att jag har haft ont i halsen har jag också så jag hade tänkt lägga mig och vila ett tag nu snart men först ska jag kolla nått avsnitt av 90210. Det är ju sååå bra!
Ikväll blir det Nodomys också och i helgen får vi se om jag åker till Umeå. Jag är nämligen bjuden på inflyttningsfest hos Jessica och Markus som köpt hus för ett tag sedan!
Det skulle vara roligt att åka dit och kolla hur dom har de. :)

Några bilder som jag tagit själv med min mobil. Dom som Angelica tagit kommer in senare så fort hon skickat dom till mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0