gókväll!

Hej allihopa!
Då har man precis kommit hem igen efter att ha varit borta i 7 timmar ungefär.
Jag har umgåtts med Bea och vi började dagen med att vi gick på stan tillsammans och jag hittade ju faktiskt ett par skor som jag handlade hem med detsamma. Dessvärre så var det ju en dålig Månad att köpa ett par skor på eftersom att det är aningen snävt med pengar men man måste ju så man har några att ha på jobbet sen.
I April så har jag kommit på mig själv med att det nog även då kommer bli snävt med pengar trots att jag får ut en liten summa i slutet av denna Månad.
Både Johannes och pappa fyller år i April nämligen.. Nåjaa, man får göra det bästa av situationen helt enkelt!
Efter att jag och Bea gått på stan så gick vi hem till henne och kollade nått avsnitt av solsidan och även en film. Oerhört trevligt måste jag säga!
Nu har jag ju som sagt kommit hem igen så jag ska äta lite rester från Johannes middag eftersom att jag inte ätit någon middag idag och sen så börjar ju big brother på typ en halvtimme så då blir det att kolla på det.
Förövrigt så är jag väldigt trött nu, trots att jag sovit typ 9.5 timmar inatt. Jag är allt konstig! Men då kanske man får ta sig en någolunda tidig kväll ikväll då. Det brukar ju inte alltid gå så bra!
Onsdag imorgon och vi hoppas på fint väder och sol, då blir det nog att ta sig en längre promenad och stiga upp tidigt!
Ha det bra. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0