Lördag

Heej! Jag har inte varit särskilt aktiv här känner jag allt, men jag har inte gjort något vettigt under de senaste dagarna egentligen. Jo, jag har jobbat och det ska jag även göra idag- jag börjar om en halvtimme och sen så jobbar jag ett väldigt långt pass idag, kanske till och med så att jag får ihop ett 12 timmars pass? Jag ska nämligen kolla legitiomation och arbeta i puben ikväll, det blir spännande och verkligen ingenting jag provat på förut! Nåja, hoppas det går bra bara för min egen del! Efter idag så är jag ledig en hel vecka lång och sen börjar jag jobba 75procent veckan efter påsk, dvs 30 timmar i veckan minst! Så jäkla braaaaaaaa. Hoppas att ni har en bra Lördagskväll, har inte så mycket mer att skriva. ELLER JÅ FÖRESTEN.. Jag har bytt gym till gymmet som ska öppna här i stan. Det kostar endast 998 för ett år och på de förra step in gymmet där jag tränade så betalade jag 350 kr/månad. LÄTT värt det om ni frågar mig och dessutom så öppnar det nya gymmet nu i April och är mitt i stan, ja rättare sagt i de nya Åhlenshuset. Det blir ju perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0