Mars 7, 2012

Hej allihopa!
Det blev lite ändrade planer inför kvällen eftersom att Nastja inte tog sig in till stan.
Det blev istället bara att sitta här hemma och ta det lilla lugna. Johannes har nyss bjudit på en jättegod gryta som ska vara LCHF mat men som vem som helst skulle kunna äta. Supergod!
Nu sitter jag här vid datorn igen, mätt i magen och väldigt nöjd över denna dag. Jag har ju faktiskt orkat dammsuga, skura , rengjort i toan, och dammtorka litegrann så här inne är det nu jätte fint!
Jag har ju faktiskt tagit lite bättre bilder på lägenheten nu med min kamera och inte med telefonen så nu ska ni få se vad fint det är sen jag städat och vi satt in lite nytt i lägenheten från Ikea!
Jag är såååå duktig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0