Onsdag

Hej allihopa!
Jag vaknade upp till strålande och fint väder idag kan man säga, minst sagt.
Idag har jag dock inga planer alls, Bea frågade om jag ville följa med henne på stan men jag var tvungen att passa på den faktiskt.
Har ju som sagt inga pengar ändå så då känns det, precis som jag sagt tidigare väldigt onödigt att strosa runt på stan!
Just nu så sitter jag här och ska alldeles snart göra ett kopp te hade jag tänkt och sen efter det så blir det nog att ta mig en promenad skulle jag tro. Åh, Ord kan inte beskriva hur mycket jag saknar att träna på step in. Men det får nog vänta ett tag till ändå och fram tills dess så gäller bara promenader och joggingturer!
om ENDAST två dagar så är det Fredag, som ni vet? Och då får jag ju äntligen mina pengar! SÅ sjukt skönt.
Dessvärre är det ju inte så mycket jag får men det får duga denna månad.
Nu ska jag dricka te och bara ta det lugnt ett tag innan jag ska he mig ut i det fina vädret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0