Onsdag!

Denna dag har varit stillsam och lugn och egentligen har det inte hänt någonting alls under den? Än så länge iallafall.
Jag har iallafall hunnit ta mig en promenad på en mil och även hunnit göra och sedan äta lunch i lägenheten. Nu är ju klockan just efter 17 och jag funderar på om man skulle ha hittat på något ikväll..
Jag börjar ju jobba på Fredag och har ingen som helst aning om hur mycket ledighet jag kommer att få över efter det så det gäller att passa på att ha roligt medans man ändå kan!
Kan ändå älska känslan av att jag får börja jobba igen efter att ha varit sjukskriven i över 2 månader och sen endast hunnit vara arbetslös i nån vecka innan jag är back on track igen. Underbart!
Ikväll känner jag mig dock sugen på kött och pommes typ? Johannes pallade ändå inte med LCHF så han har börjat med normal kost igen och dragit ner på sockerintaget bara, vilket jag också hade behövt göra så det är bara att laga vilken mat man vill nu. Sköööönt!

haah! jag hittade två bilder från typ 3 år? tillbaka. Nice.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0