Söndag

Hejhej!
Igår gjorde jag inte mycket alls egentligen. Jag var hemma i lägenheten, utan att röra en fena fram till 16.40 ungefär och sen gick jag vidare till jobbet.
Jag vaknade vid 11 igår ungefär men det var mest bara skönt, så kunde man återhämta sig lite innan jag skulle börja jobba.
Det blev ett ganska så mycket längre pass igår än vad jag hade räknat med men tiden gick fort och sedan var klockan 2 och jag fick böra röra mig hemåt.
Det var en bra dag på jobbet igår med väldigt mycket folk och massor att göra hela tiden. Men det är bra för då går tiden fortare och fort var precis vad tiden gick igår kan jag säga!
Min huvudvärk som plågade mig under hela gårdagen var dock inte nådlig någonstans och det var lite jobbigt men nu har det blivit bättre och jag känner inte av huvudvärken så mycket. Det är skönt!
Idag är det Söndag och solen skiner för fullt här utanför mitt fönster och det var av den jag vaknade idag men det är aldrig fel att vakna av solens strålar kan jag faktiskt känna. Älskar sol!
Nu har vi ju dessutom slagit fram tiden en timme, med andra ord till SOMMARTID! Nu är det verkligen inte länge kvar för nu är det ju snart April för tusan. Gu vad tiden har gått fort sedan December och någon riktig vinter har vi ju inte heller haft. Inte för att jag klagar direkt, jag vill gärna att nästa vinter ska bli lika varm och härlig som denna.
Jag hade nu tänkt fixa mitt hår, på tal om ingenting. Men jag och Bella hade tänkt gå på stan idag om hon nu känner för det fortfarande, annars blir det att ta en långpromenad för min del istället!
Ha det gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0