Tummen upp för mig!

Idag fick jag precis den nyheten som jag behövde för att få en ljusare framtid.
Jag ska snart få mitt sommarschema som utgår från 75procent veckan efter påsk och framåt och det var exakt det jag ville och det känns så otroligt, otroligt bra och jag är så lycklig.
Förutom den fina nyheten så har jag ju som ni vet varit på arbetsintervju idag på coop munksund. Den gick väl bra, kändes det som men chefen där var aningen svår att läsa av så jag vet inte vars jag står riktigt. Om senast två veckor så skulle jag få veta iallafall så kanske man kan pussla ihop till en heltid till sommaren och hur underbart hade inte det varit?:) Rena drömmen!
Idag iallafall så har det varit ett mycket fint väder kan jag tycka och har varit och gått litegrann på stan, varit på arbetsintervju i Munksund, hälsat på Matilda och tagit en kaffe där tillsammans med henne och for sedan till mamma och pappa och hälsade på i Svensbyn.
Nu har jag precis kommit hem igen och ska snart gå ner till coop och lämna nikotintabletter till Johannes som är där.
Han började förövrigt om och jobba idag, det känns bra så kanske man får nån ordning på inkomsten någon gång!
Han slutar klockan 22 och då blir det nog bara att ha filmkväll och se big brother här hemma. Jag har dessutom ett avsnitt av desperate housewives att se så det blir trevligt.
Imorgon så ska jag besöka försäkringskassan för att kolla säkert så att allting står rätt till kring min sjukpenning och att jag snart får in den på mitt konto och isåfall hur länge det är kvar innan dess.
Efter att jag varit där så ska jag till arbetsförmedlingen och redovisa mina anställningsbevis för dom så dom får se hur och vad jag jobbar med nu och vad jag har jobbat med förut. Dom har ju inte fått se mitt arbetsgivarintyg från pressbyrån ännu så de ska dom få göra!
I övrigt så börjar jag jobba klockan 5 imorgon och jobbar fram till stängning. Samma sak gäller Fredag och Lördag! Woooho!!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0