Väärdelöööös.

Okeej.. Jag kan väl säga såhär om filmen som vi såg idag: Den var INTE bra. Den var mer av en overklig barnfilm om ni fattar vad jag menar? och dessutom så kändes den omogen och bara allmänt tråkig.
Nog fick man sig väl ett gott skratt då och då ändå för att jag har så dålig humår men den var verkligen inte bra. Filmen var från 11 år men den kunde lika gärna ha varit från 7 år om den inte hade varit på engelska. Barnen i den ålder hinner nog inte med att läsa texten menar jag men helt klart att deras mognadsnivå skulle palla denna film.
Haha, ni skulle ha sett Johannes, snart 27 år gammal sitta och se den filmen. Han trodde typ att det var ett skämt och satt då och då och sa kommentarer om hur förjävla dålig filmen var och att det var en såkallad barnfilm.
Stackars mig, stackars han.- Jag råder iallafall er där ute som är äldre än 15? att inte se denna film. Ni blir besvikna kan jag lova!
Nåjaa, nog pratat om denna film för jag höll rent ut sagt på att somna under den. Nog för att det nog inte bara var för att den var dålig utan även för att jag är så otroligt trött och endast har sovit 5 timmar inatt.
Om en timme blir det att se big brother iallafall och sen ska jag ÄNTLIGEN få sova.
Upp klockan 9 imorgon igen för att gå iväg på arbetsintervju klockan 10 och sen styr jag kosan mot Umeå klockan 12! Wooho.
Ha en bra Fredagskväll!!♥

NEJ TACK!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0