Bakar!

Hejhej!
Jag håller just nu på att baka en tårta till imorgon så jag har någonting att bjuda på när jag fyller år.
Jag hoppas bara på att den kommer att smaka gott och att den blir lyckad för jag har nämligen aldrig bakat den här tårtan förut så det ska bli spännande att smaka på den sen när den är klar.
botten på tårtan är just nu i ugnen på svag värme och ska vara där i 1.5 timmar. Shit! Det var lite väl länge kan jag känna men det kanske har någonting med smaken att göra då.
Innan jag började baka så var jag förbi försäkringskassan och lämnade in pappret som jag pratade om igår och sen gick jag på en 6 km lång promenad.
När jag kom tillbaka så höll jag personligen på att smälta bort i värmen, men jag kan inte annat än älska den känslan egentligen. Tänk att vi äntligen började få lite sommarvärme vi också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0