Bikini hela dagen lååång. Wooho!

Hejhej!
Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha varit iväg och solat ute i BIKINI hos Johanna. Tänk att man äntligen kan sitta ute i solen i flera timmar i bara bikini och slappna av och utan att frysa det minsta lilla dessutom. Så underbart skönt!
Det ska ju vara varmt ute hela veckan så då blir det definitivt att hänga den största delen ute kan jag lova.
Vi solade ju igår också tyo hela dagen, Känner dockk att det bränner lite lätt på bröstet och axlarna men det får man väl ta. Ska man vara fin får man lida pin och så vit som jag varit så får man väl inte räkna med annat!
Känner dessutom mer och mer hur suget efter en utlandsresa urartar sig.. Jag hade ju verkligen inte tackat nej till en resa typ nästa vecka inte. Fy tusan så skönt!
Ikväll får vi se vad som händer men nu, snart så blir det då att ta en promenad ute i naturen och sen ett ko0rt gympass hade jag planerat!
Johannes jobbar till kl 22 ikväll också dessutom så jag får äta rester idag för att laga någon mat känner jag då inte för när jag måste äta ensamen.
Ha det fint!

Dagens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0