:)

Snart så har vi äntligen tvättat klart alla kläder. Det blev lite väl mycket denna gång märkte jag eftersom att vi nu har skjutit upp två tvättider då vi inte har haft tid till de.
Jag har iallafall tvättat från 17.30 och allting är klart klockan 22 så det tog alltså hela 4 timmar sammanlagt. Men det var de värt för nu har vi ju en massa rena kläder, rena sängkläder också för den delen och det gillas starkt.
Johannes har dammsugit här inne och ajg har tagit toaletten så nu är det bara att skura kvar innan vi har en skinande ren och fin lägenhet igen som inte kommer behöva städas förens om en vecka igen. Den känslan är bra!
Snart börjar ju big brother också så om jag ska hinna skura innan dess så måste jag nog lägga på ett kol här.
Imorgon är vi bjudna på middag hos mormor där det ska serveras palt.
Gott,gott! (y)


Kommentarer
Sexy and you know it!

2012-05-14 @ 22:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0