Födelsedagsfirande.

Hejhej!
Kan börja med att säga vilken superdag jag hade igår. Verkligen jätte trevlig var den och jag fick så otroligt fina och bra presenter så jag känner mig mer än nöjd.
I Onsdags så for jag iväg med Melanie till Jaqueline där vi tog oss nån öl/vin/cider/drink i gott sällskap.
Det var verkligen jätte trevligt och avslutningsvis så gick vi till kalles där vi träffade en massa mer folk.
Jag blev grattad på min 22 födelsedag väldigt bra kan jag tycka och jag känner mig som sagt mer än nöjd över den.
Idag är det Fredag och jag vet inte vad jag ska hitta på. Johannes är ju också ledig så det hade ju varit trevligt att grilla senare idag. Hoppas bara att vädret spricker upp och att det blir sol, men det ser lite mörkt ut på den fronten.
Imorgon skulle de däremot vara bättre och då ska jag och några till tjejer iväg till Melanies stuga och bada jacuzzi, grilla och mysa på. Kommer bli en kanonkväll!

Har precis duschat så jag sitter här i handduk. Jag hade tänkt ta på min tunikan som jag fått av Therese igår och sminka mig lite sen förhoppningsvis luncha på stan med Johannes. Om han nu vill vakna någon gång vill säga!
Ha det fint.

Två bilder från igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0