Fredag

Hejhej!
Hade en underbar kväll igår tillsammans med Nathalie, Olivia och Jim sedan kom även Viktor och Mattias dit också och umgicks med oss.
Idag så har det varit varmt och fint utanför våra fönster här i Piteåstad. Men jag har trots det ändå inte tagit mig ut än. Lite lustigt!
Hade tänkt gå ut nu iallafall på en promenad och sen får vi se vad jag hittar på ikväll. Hade iallafall tänkt vara nykter ett tag nu för det har blivit så mycket på sista tiden kan jag känna så det känns som att det är dax helt enkelt. Skönt kommer det att bli! Coca-cola är ju trotsallt mycket godare än öl också för den delen..
Just nu sitter jag och äter jordgubbar som nog måste vara bland det godaste som finns i hela världen. Njuter efter varenda en!
Längtar tills man kan plocka jordgubbar hos mamma och pappa. Dom är mycket godare än köpta, dom är gratis och man får flera liter. Kan de bli bättre än så? Skulle inte tro det!
Nu mina kära vänner ska jag avrunda. Det är skönt med Fredag kan jag tycka och gu vad jag ska ha myskväll i soffan ikväll!
Bjuder på några bilder från igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0