Fredag

Godmorgon!
Nu blir det att göra sig iordning färdigt för både stan och en stadsrunda men först lite frukost i magen innan dess.
Jag fattar inte grejen med att jag bara ska sova 5 timmar/natt nu för tiden. Jag kommer ju vara som en zombie sen när jag har jobbat färdigt. Minst sagt!
Nååväl, jag vet ju hur det är. Man är alltid trött och gnällig när man måste jobba men sen när man väl får komma hem och sova om man vill så gör man inte det. Då kan man ligga framför tvn i två timmar först så bäst att inte gnälla.
Det enda jobbiga kommer väl att vara att jag ska till Luleå imorgon klockan 7 på morgonen så då gäller det verkligen att sova DIREKT jag kommer hem. Det kommer jag ju inte lyckas med, men försöka går ju!
Jag vaknade ju där just före 9 och hörde då att Johannes var vaken och blev genast pigg och kunde inte somna om. Men det är ju som det brukar vara, när jag väl har vaknat så är det oftast högst omöjligt för mig att somna om (om det inte är mitt i natten)
Jobbigt!

Tog några bilder på solnedgången igår när jag satt i bilen, dom blev ju inte alls speciellt bra. Haha. Men skitsamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0