Hemma!

Hejhej!
Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha varit hos Jesper och Sandra å hälsat på dom och barnen och sen åkte jag till Svensbyn för att köra runt med bilen å söka min katt som är spårlöst försvunnen.. Men inte har hon synts till inte! Än.. Hoppas att hon hittas snart eller att hon kommer hem igen.
Förutom de så gick jag in hos mamma och pappa för att släppa in Molle och ge han mat och sen åkte jag tillbaka till stan för att hämta upp mamma och pappa som var på firmafest på pappas jobb och sen tillbaka till Svensbyn igen där jag släppte av dom hemma.
Nu sitter jag bara här vid datorn och känner mig lagomt trött med en glas coca cola.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla lite big brother hade jag tänkt eftersom att jag missade dagens avsnitt.
Ha det fint, sov gott!:)

Som ett litet barn med sitt påskägg som han fick av mig idag.. ;)

Lovis läser bok för Melker. Det tyckte dom var jätte roligt!:)


Kommentarer
Roby Woods bekännelser

Själv har man missat cirka 40 avsnitt av bb så just nu sitter jag och har bigbrother maraton för att komma ikapp hahha. Vem vill du skall vinna hela skiten då? :)

2012-05-13 @ 01:06:41
URL: http://robywood.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0