jaquzzi, öl grillat och härligt sällskap.

Hejhej!
Idag vaknade jag där vid 13.30 utvilad och rätt så pigg. NU däremot så känner jag hur bakisskallen börjar komma smygande, men snart ska jag ju fara iväg igen på Melanies stuga tillsammans med hon, Matilda och några till tjejer. Det kommer bli en kanonkväll känner jag på mig!
Gårdagen var också väldigt bra tycker jag, vi hade riktigt roligt och var ute på krogen i några timmar också där jag träffade jätte mycket trevligt folk!
Som sagt så känner man att man lever nu men det talar ju endast för att kvällen igår var bra och helt klart värd de.
Nu ska jag packa väskan värdigt med badkläder, duschgrejer och diverse behövande saker till ikväll sen iväg och handla och dra vidare.
Ha en bra kväll alla festprissar och icke festprissar där ute.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0