Lördag

Hejhej!
Jag jobbade fram till klockan 1 igår och sen for jag vidare och skjutsade hem mamma och pappa.
Jag var hemma just före klockan 2 och då mådde jag inte som en stjärna precis så jag och Johannes la oss i soffan och kollade film men vi orkade inte se särskilt mycket av den så vi gick och la oss.
Sov ungefär 9 timmar inatt och känner mig väl inte piggast idag heller, men bara jag slipper all yrsel som jag hade igår så är jag nöjd. Det är ju såå jobbigt!
Just nu sitter jag här vid datorn och tar det lilla lugna. Jag äter en gorbys, skriver blogg, sitter på facebook och lyssnar musik samtidigt. hehe!
Mamma och pappa har ju varit förbi och hälsat på också för ett tag sedan men nu har dom farit hem igen.
Om bara ett tag så ska jag göra mig iordning för jobb klockan 17 men än är det 1.5 timmar kvar!
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0