Måndag

Hejhej!
Jag hade en jätte bra dag/kväll igår och rände runt lite överallt.
Först var vi och åt på röda lyktan i gallerian, jag och Johannes och sedan for vi hem lite snabbt men åkte sen iväg till Svensbyn och hälsade på mamma och pappa.
Efter att vi varit där ett tag så åkte vi till Johannes föräldrar där vi åt middag och körde tillsammans med dom förbi huset och kollade läget.
Kvällen spenderades i slutändan tillsammans med Isabell och Matilda, vi kollade både en skrckfilm och en komedi. Det var en bra dag och kväll igår minsann!
Nu idag är det Måndag och en ny start på en vecka som jag redan nu vet kommer att vara jätte bra bara allting går som planerat.
Nu ska jag gå vidare till stan, måste köpa nå grejs till håret som jag inte riktigt vet vad det heter också ska jag hinna dricka te och blåsa håret torrt innan det också. Nyss duschat!
Ha det fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0