Onsdag

Hejhej och godmorgon!
Idga har jag sovit hela 10.5 timmar och jag fattar verkligen inte hur jag kunde vara så pass trött.
Somnade klockan 1 igår och vaknade 11.20 idag. Haha, måste ha varit för att jag bara sov 5 timmar igår alltså!
Känns bara lite tråkigt att vakna upp två timmar senare än vad jag har gjort den senaste veckan typ och de två senaste dagarna har ju verkligen varit kanon men det skulle ju vädret vara idag med? vad hände? Värmen hänger ju i luften, helt klart. Men det är inte alls särskilt soligt!
Molnen ser ju iallafall rätt så tunna ut så vädret kanske spricker upp, det är ju verkligen inte regnmoln iallafall som tur är!
Idag är det ju Onsdag vilket betyder tvättdag. Men denna gång så har vi endast tre maskiner att tvätta typ så Johannes ska sköta det själv och jag ska umgås med Johanna. Känns faktiskt helt ok!

neerd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0