Onsdag

Hejhej!
Nu har jag precis kommit hem från stan med Isabell, Matilda och Malin. Vi har gått en tag men även suttit och fikat på röda lyktan.
Påväg hem så gick vi förbi team sportia där dom sålde ut adidas och nike skor för halva priset och eftersom att jag behöver ett par snyggare dojjer att bara sätta in foten i när jag ska gå på stan eller bara bort någonstans så var det ju perfekt. 250 kronor betalade jag för mina och då håller dom ju länge också!
Jag vet att jag inte bör köpa någonting mer och egentligen har ett strängt köp-stopp men jag kunde inte riktigt låta bli för det här pangpriset! Älskar dessutom dom där skorna som jag handlade hem och kan inte känna mig annat än SKIT NÖJD.
Runt 19-tiden idag så ska det komma hit ett par och kolla på lägenheten så fram tills dess ska sängen vara bäddad och lägenheten städad. Så jag måste börja dammsuga och skura och ta toaletten nu för det är inte särskilt mycket som behöver plockas undan däremot så det är skönt.
Imorgon blir det att umgås med Linda och ikväll blir det bio med mitt hjärta!
Ha en fin dag.♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0