Promenad

Hejhej!
Fick mig en riktigt trevlig kväll igår med mina vänner så det tackar jag för.
Nu idag så har det minsann inte hänt mycket. Fick sova i en renbäddad säng och vaknade nöjd och glad där vid 12-tiden och la mig då direkt i soffan och kollade tv.
Det har jag egentligen gjort största delen av denna dag och det var ju lite dumt eftersom att det varit så fint väder ute.
Nu har jag då iallafall varit ute en sväng och gått på promenad. Det var verkligen jätte härligt men svettig måste jag ju erkänna att jag böev eftersom att det var hela 21 plusgrader ute, strålande sol, knappt någon vind alls och jag valde ju att ta med mig min vindjacka också men den åkte av rätt så fort kan jag lova.
Nu blir det kött och klyftpotatis till middag med Johannes och sen så avrundar vi våran Torsdagskväll framför tvn.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0