Söndag

Heej!
Jag hade verkligen en jätte bra kväll igår kan jag lova och god mat åt vi, minst sagt.
Grillad entrecote är ju sååå sjukt gott också potatisgratäng, sallad, pepparsås och vitlöksbröd till de. MUMMS!
Det var ju självklart jätte härligt att bada jaquzzi också, som vi gjorde i några timmar efter att vi ätit upp våran mat. Härligt väder hade vi hela kvällen lång. Ett pluss var väl de, inge roligt om det skulle vara kallt och regnigt precis!
Vi stannade på Melanies stuga ganska länge för tiden gick verkligen jätte fort och alla anlände dit under olika tidpunkter så rätt som de var så var klockan mycket och det var dax för oss att dra oss vidare mot stan.
Vid 12 så var vi framme vid challenge och fick ställa oss i en millång kö, skämtar inte.. Har aldrig varit med om dess like och fort att komma fram gick det inte heller kan jag lova. Men trevligt var det ju sen när vi väl kom in iallafall!
Man känner väl att man lever idag men det var det utan tvekan värt. Hur bra kväll som helst!
Jag fotade litegrann igår också, och denna gång med min kamera och inte min telefon vilket faktiskt är väldigt ovanligt från min sida, men kul med lite bättre bilder.
Lägger in dom imorgon för kameran laddas för tillfället och jag ska sätta mig och äta upp min mat och samtidigt kolla en film.
Ha det fint!
Dessa tre bilder var dom enda jag tog med min iphone igår och därmed de enda bilderna jag kan lägga upp för tillfället.
Resten får ni som sagt se imorgon eller någon annan dag!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0