Sunday bloody sunday!

Hejhej!
Idag har vart en rätt så jobbig dag om jag ska vara ärlig men också rätt så bra.
Bakis har jag varit, så det skriker om det, spytt har jag gjort och illamående plus huvudvärk har jag plågats med hela dagen lång. Det är egentligen inte förens nu det börjar gå över. Äntligen, såå skönt!
Hade iallafall en riktigt bra kväll igår tillsammans med Johannes kompisar och hans föräldrar.
Vi kom på sådär vid 16-tiden att vi inte orkade laga någon mat och hade inga som helst ideér över vad vi ska äta för något heller så vi ringde helt enkel och bjöd in oss själva på middag hos Johannes föräldar där vi blev bjudna på jätte god mat där vid 18-tiden.
Innan de så gick jag på en promenad, den vanliga rundan som jag brukar gå helt enkelt och eftersom att jag hade vägarna förbi så stannade jag upp för att hälsa på mormor.
Efter att vi varit på middag hos Johannes föräldar då som sagt så åkte vi vidare där vid 21 tiden till en lokal här i stan där två som fyllde år firades. Kul var det!
Vi avslutade våran kväll på challenge där jag träffade en massa roligt folk och sen hade vi efterfest här hemma i lägenheten till typ 5 på morgonen innan vi tillsist gick och la oss.
Vi vaknade sedan där vid 14.30, inte sådär särskilt utvilade och den ena mer bakis än den andra men vi gjorde oss iallafall iordning och åkte iväg till huset med hans föräldar, mina föräldar och mormor.
Där stannade vi ett tag och visade upp de för de som inte sett det och sen åkte jag och Johannes till max och hämtade mat.
Tog oss en rejäl powernap därefter och vaknade upp vid 20-tiden då det var dax att börja plocka ihop från efterfesten igår.
Nu är lägenheten städad, disken diskad, sängkläder bytta och lägenheten vädrad.
Jag har även bokat om tvättiden som vi såklart missade idag också har jag duschat, handlat på coop med Johannes, sett big brother- Vobban var den som fick åka idag och det har jag väl lite blandade känslor om måste jag erkänna, men någon måste ju trotsallt åka ut för att det i slutändan endast ska vara en vinnare som tar hem hela skiten.
Nu sitter jag här vid datorn och tar det cool lugnt i väntan på att mitt hår ska torka.
Mer än så har jag inte att komma med egentligen.
Imorgon ska vi tvätta, dammsuga, skura och rengöra toaletten och dammtorka lite lätt sedan tvätta mellan 18-22.
Det behövs, minst sagt!
Ha det fint.♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0