Tisdag

Hejhej!
Tisdag idag och denna Tisdag är inte som alla andra Tisdagar direkt. Nej, idag ligger nog en tredjedel av Sveriges befolkning hemma och är bakis och har ångest.
Det har däremot inte jag trots att jag drack igår men jag hade bara en sån otroligt bra kväll och det går inte att säga annat!
Dessutom så vaknade jag upp vid 10 imorse, pigg och allert så jag kollade gårdagens avsnitt av desperate housewives i sängen och tog det allmänt lugnt.
Jag firade iallafall valborg tillsammans med Jens, macke, Emelie och en massa mera hemma hos emelie och macke.
Direkt jag kom dit så började vi grilla det vi tagit med oss och sen åt vi och började i samband med maten även att dricka.
Vi stannade där hela kvällen fram till att klockan var just efter 12 och sen så åkte vi in till Kalles. Alla andra gick ut på krogen men jag kände inte alls för det så jag gick raka vägen hem istället och direkt i säng. Det var skönt att det inte blev sådär jätte sent och heller inte så jätte mycket alkoholintag det tjänar man på en dag som denna.
Nu ska jag klä på mig och gå ut och gå en långpromenad och sedan blir det ett gympass på step in!
Ha det fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0