Tisdags natt!

Helluu!
Denna dag har varit aningen stressig men ack så bra.. :)
Dagen började med att jag tog mig en promenad på 7 km i endast klädd träningsbyxor och linne, det har ju varit hela 20 grader i skuggan idag och jag hörde det talas om att det då i samma veva var 28 grader i solen till och med? Kan iallafall säga att jag inte frös ett enda dugg även fast vinden fläktade på rätt så bra. Solen gjorde sitt jobb helt enkelt!
Efter min promenad så smörjde jag in kroppen med sololja och gick iväg till sun-tan och solade med Johanna i 25 minuter. Ska försöka hinna med det lite oftare för det är inte fint att vara vit som ett lakan (tycker jag) också är det ju så underbart skönt.
Direkt efter att vi solat så kom Johannes och hämtade mig där utanför och vi for till mormor där vi blev bjudna på palt till middag.
Sandra fyllde ju 27 år gammal idag också så vi svängde efter middagen förbi coop och köpte blommor och ett kort till henne och åkte sedan med en väldans fart vidare dit.
Där var det redan rätt så mycket folk, så vi kände oss lite sena men det gick ju bra ändå. Vi stannade ett ganska bra tag där ändå och trevligt var det, Vi blev ju bjudna på jätte gott fika också!
Efter vårat besök där så åkte vi tillsist hem och parkerade oss på två olika ställen, Jag framför tvn och Johannes framför datorn.
När jag precis började hitta tillbaka lugnet så kom jag på att jag var sugen på coca cola mitt i allt och det går ju verkligen inte att komma undan vare sig man vill eller inte.. Coop stängde då på 20 minuter så jag snabbade mig ner dit och handlade då även alla ingredienser till tårtan som jag ska baka imorgon, det var ju faktiskt lika bra så slipper jag stressa med det imorgon när jag ändå har så mycket annat att göra också. Som tillexempel fara på försäkringskassan som jag egentligen skulle vara hos idag men som jag såklart glömde bort mitt i stressen med allt annat.
SÅ dit ska jag imorgon, baka ska jag göra imorgon och sen tillkommer säkerligen något mer också innan jag kan vara nöjd och glad och invänta min 22 födelsedag här i jordelivet.

Under samma tid som för två år sedan. Nyfyllda 20, tänk vad tiden går fort!-Det känns ju som igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0