Torsdag

ojojoj vad dessa två senaste dagar har varit hektiska.
Igår så steg jag upp redan klockan 7 på morgonen och åkte iväg till Umeå där jag var hela dagen lång och sen så svängde jag förbi Anna på hemvägen och umgicks med henne i Skellefteå.
Jag var sedan hemma vid 19-tiden och då var det enbart soffhäng som gällde, tala om skönt.
Nu idag så har jag varit på möte och precis kommit hem, snart ska lägenheten städas också måste vi ju boka tvättid och börja med middagen efter det.
Ikväll ska jag skjutsa mamma och pappa som ska på firmafest och imorgon ska jag jobba mellan 15-1 typ? Sen sängdags och iväg till Luleå klockan 7 på morgonen på Lördag.
Denna vecka har gått fort hittills och kommer att vara över innan jag ens hinner knäppa med fingrarna känns de som.
Nästa vecka ska det bakas tårta och fika för den 17e maj fyller jag hela 22 år gammal och det är precis en vecka kvar från idag.
Jobb gäller sedan den 18e och förutom de så vet jag minsann inte mycket mer!
Nu har ni iallafall fått en liten uppdatering om mitt liv för en vecka framåt iallafall.
Ha det fint :)

Gårdagens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0