Torsdag

Hejhej!
Idag har det varit en lugn dag hittills och jag har absolut inte gjort någonting förutom att jag har lyft på luren och ringt ett samtal samt suttit och sett en hel del avsnitt av 90210 och vilat skavsåret på hälen som jag fick efter att jag gått med för stora skor till Svensbyn.
Jag vet ärligt talat inte, jag önskar att jag kunde träna utan att använda mina fötter och måsta ha skor men då måste jag träna här hemma och det är tråkigt.
Dessutom har min förkylning kommit tillbaka igen, inget allvarligt sådär och inte ens i närheten av hur mycket förkyld jag var för nån vecka sen så får hoppas på att det inte blir värre.
Känns bara i halsen och näsan, nyser lite och hostar lite.
Jag fick nyss veta att jag är ledig imorgon också men då jobbar jag på Lördag istället. Det passade nästan lite bättre så kan jag hitta på något kul imorgon istället!
Nu ska jag fortsätta nörda framför tvn med ännu mer avsnitt 90210, så skööönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0