tummen upp!

Nu har jag kommit hem igen efter att ha gått på stan tillsammans med Johanna och Angelica.
Jag har sedan dess även hunnit plocka ihop all smutstvätt och städat undan lite disk och annat här i lägenheten samt rengjort inne i toaletten -så nu är det så fint så.
Det som återstår att göra nu här inne är att sängkläderna behöver bytas, all tvätt tvättas, lägenheten behöver också dammsugas och skuras och vi behöver äta middag.
Sen är denna Onsdag fullbordad!
Ikväll ska jag umgås med Johanna igen efter att vi båda har ätit och känner oss redo. Det blir trevligt!
Nu ska jag fortsätta här inne medans Johannes lagar mat.
Städning är ett perfekt tidsfördriv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0