1/5

Hejhej!
Idag så bestämde jag mig för att ta en ordentlig promenad vilket jag gjorde.
Jag gick nämligen hela vägen hem till mina föräldar i Svensbyn från stan och det är 1.5 mil dit. Det tog 2.5 timmar innan jag var framme men det var det värt för vi har ju verkligen haft ett underbart väder idag. Inte för vamt, nästintill vindstilla och sol.
Sedan jag kommit hit så har jag tagit mig ett bad, ätit ost och kex och tagit det allmänt lugnt. Nu hade jag tänkt koka lite nudlar till "middag" eftersom att jag inte har ätit någonting ännu och sen kommer Johannes och hämtar mig när han slutat jobba klockan 22.
Jag funderar faktiskt på att träna i gymmet också ikväll, men jag har fått skavsår på högerfoten så jag vet inte om jag ska vänta med det till imorgon när jag har haft på skavsårsplåster ett tag.
Dte är otroligt konstigt att jag fått skavsår egentligen och endast på en fot. Jag har nämligen kommit på att min högra fot är lite mindre än den vänstra så att högerskon är lite för stor och "chippar" i hälen när jag går.
På den vänstra foten sitter ju skon perfekt däremot så jag får nog införskaffa ett inlägg att sätta i högerskon så det blir bättre.
Förutom min långa promenad som jag tagit idag och det jag gjort när jag kom hit så har jag ju bara varit hemma och tagit det lugnt hela dagen lång.
Jag känner mig rätt så glad som har kunnat lägga undan hela 3000 kronor denna månad också eftersom att jag och Johannes funderar på att åka utomlands efter sommaren i typ Augusti-September någon gång. Lägger jag av 3000 kronor varje månad fram till dess så ska jag ju utan problem ha råd. Supertaggad!
Tänkte bjuda på lite bilder från igår och även några bilder som jag tog under min promenad hit.
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0