28/5

Heej!
Jag blev så knäckt så jag somnade i nån timme i soffan men nu känner jag mig faktiskt lite piggare efter att ha tagit mig en dusch och städat upp i lägenheten med Johannes.
Nu däremot så känner jag mera för att springa ner på coop och inhandla lite godis och en coca-cola och sen får vi se om jag orkar ta mig en promenad ikväll.
Nu har ju faktiskt solen kommit fram och det har blivit lite varmare också. Man har ju iallafall inte missat någonting när man har legat och vilat framför tvn idag för fram till nu har det verkligen inte varit något bra väder.
Imorgon ska jag på arbetsförmedlingen på morgon och ringa till Pite kommun efter de sen kanske svänga förbi vägledningscentrum och kolla upp lite utbildningar eftersom att jag känner för att plugga men ännu inte vet till vad. SÅ det ska jag spåna efter litegrann hade jag tänkt!
Nu blir det taco till middag!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0