15/11

Det är lite konstigt att jag inte ens klarar av att ligga still i mer än en dag när jag är sjuk. Jag blir så otroligt rastlös..
Det har ju behövts både dammsugas och skuras här i huset denna vecka så jag tog tag i det idag såhär en dag innan helg. Med både sprägande huvudvärk och magont så har jag u äntligen blivit färdig och nu är det ju iallafall fint och rent här så det var värt besväret.
Jag har tvättat en maskin med kläder och diskat en maskin med disk också men de är ju inte alls särskilt mycket jobb , bara att trycka på en knapp.
Som de sett ut som inatt och idag så har Johannes varit snäppet sämre än jag. Jag börjar väl bli liite bättre iallafall och de känns så skönt! Det är jobbigt att vara sjuk.
Nu ska jag gå ner till tvöttstugan så fort golvet har torkat och kolla om tvätten är klar så jag kan hänga den och slå på en ny maskin.
Sen ska jag gå till köket och ta en ipren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0