16/11

Jag och Johannes sitter nu framför tvn och har precis kollat x-factor och Gustavsson 3 trappor upp.
Det har varit paus i x-factor nu ett tag men snart får man veta vem som åker ut. Ska bli spännande! Alla är ju så duktiga nu så vem som helst kan ju åka i stort sett men själv så hade jag helst sett J.E.M´, Awa eller Malcom i finalen. Dom är snäppet bättre helt klart!
Vi har byggt ihop min vita "steg hylla" nu och den är såå fin! Äntligen slipper jag söka något mer. Nu behöver jag bara inhandla något att ställa på den men det borde ju inte vara så svårt.Jag köpte den föresten på Bloms möbler.
Efter finalen på x-factor ska vi göra klart garderoben så vi kan sätta in våra kläder i den och även sätta fast en golvlist.
Imorgon ska vi troligtvis köra iväg våran vitrinskåp till Jenny och köra våran gamla garderob på tippen sen middag på Järnspisen klockan 6.
Trevlig helg! :)
Mamma och Ozzy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0