Alcohol is a hell of a drug.

Det tål att nämnas hur otroligt less jag är på hur alkohol kan påvärka människor negativt. Det är skrämmande.
Man har så otroligt mycke trevligare när man umgås med sina vänner utan att hälla i sig en massa alkoholhaltiga drycker.
Tycker även att det är otroligt tråkigt med folk som inte anser att man kan vara på fester nykter. Det var jag ofta förut och det lär jag väl vara någon gång nu med men som sagt då lär man väl få höra hur tråkig man är och en massa frågor om varför man inte dricker? Vad spelar de för roll egentligen? Det ska inte spela någon roll.
Jag väljer helt enkelt att vara nykter nu med den väldigt enkla anledningen att jag tycker att det har blivit så OTROLIGT mycke fester och utgångar nu på senaste tid och jag vill helt enkelt börja lägga min energi på jobb, träning, vänner, familj, släkt, min sambo, vårat fina hus och övriga saker som gör mitt liv värt att leva, mina läppar att le och mina ögon att lysa av lycka och kärlek. Ni är den där speciella guldkanten i mitt liv!
Ta vara på tiden ni har och lev dagen som om den vore eran sista och låt ingen/inget förstöra eran dyrbara tid!
Kom ihåg att de är ni som är huvudpersonen i ERAT liv och det är ni som väljer hur de ska levas. Ingen annan!
Puss och kram♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0