Challenge

Då var man hemma igen efter en jätte trevlig middag med arbetskollegorna.
Vi åt en tre-rätters middag idag som våra super snälla chefer Cecilia och Daniel bjöd oss på på challenge.
Vitlöksbröd till förrätt, oxfilé med pommes &/eller potatisgratäng till varmrätt och en glassbakelse med smak av citron som dessert. Riktigt mummsigt!
Jag har ju även jobbat idag i 2.5 timmar på gästgivarn i Öjebyn. Det gick bra och var jätte trevligt att komma tillbaka dit efter att inte har varit där sedan i sommras när jag jobbade på bröllop var och varannan helg.
Nu har jag minsann tänkt ligga i soffan ett litet tag och kolla på vampire diaries som jag missade i Fredags och även någon film efter de.
Tack för en super trevlig kväll och dag!
Såhär såg allt ut som jag ätit på challenge idag. Erkänn, det hade ni väl ändå inte tackat nej till?;) Avslutningsvis en cappuccino till desserten. Såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0