Fredag

Ååh. Jag har bara sovit 4 timmar inatt, jag kunde verkligen inte somna igår.. Typiskt, också blir det ett långpass idag. Jag kommer ju vara fulständigt slut känner jag på mig!
Jag somnade inte förens där vid 5 imorse och vaknade halv 11 idag av att jag var tvungen att skjutsa Johannes på jobbet för att själv ha någon bil sen när jag ska till mitt jobb och då var de ju lika bra att stiga upp och göra sig iordning.
Jag fick då iallafall äta kycklingpasta idag till lunch och det är ju inte så illa. Jag hade nämligen kvar rester från när jag var där för nån dag sen. Mumms.
Nej, om jag skulle plocka ihop litegrann här hemma innan de är dax att åka.
Ha en fin Fredag mina vänner!
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej hopp! En arbetskamrat undrar var du fått tag på steghyllan :D

Svar: Nu var du helt anonym här så jag är förstås nyfiken på vem de är. :) Haha. Den är från bloms möbler och finns i två storlekar. Både breda och smala. Den jag har är då den breda sorten. :)
SandraCarolinee

2012-12-01 @ 15:59:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0